مرجع دانلود فایل فروش

بزرگترین و کامل ترین مرکز دانلود فایل فلش موبایل و تبلت

مرجع دانلود فایل فروش

بزرگترین و کامل ترین مرکز دانلود فایل فلش موبایل و تبلت

نرم افزار مدیریت مالی مجموعه ساختمان (بلوکها و آپارتمانها)



نرم افزار مدیریت مالی مجموعه ساختمان (بلوکها و آپارتمانها)دسته: حسابداری 

بازدید: 8 بار 

فرمت فایل: zip 

حجم فایل: 323 کیلوبایت 

تعداد صفحات فایل: 1 


با توجه به مناسبات مالی موجود در ساختمان ها و مجموعه های آپارتمانی اشتراکی و نیاز به ثبت اطلاعات و گزارش گیری های دوره ای و وضعیت هر یک از واحدها بر آن شدیم تا نسخه 1.0 برنامه : مدیریت مالی ساختمان جهت مدیر ساختمان را در دسترس شما قرار دهیم.

 

ویژگی های مهم این برنامه عبارتند از :

1 - امکان تعریف بلوکهای مختلف به تعداد دلخواه

2 - امکان تعریف واحدها به تعداد دلخواه و به تفکیک هر بلوک (به گونه ای که پرداخت شارژ در هر واحد , تأثیری در همان شماره واحد در بلوک دیگر نداشته باشد)

3 - امکان ثبت هزینه ها به تفکیک هر بلوک در دسته بندی ها جداگانه

4- ثبت پرداخت شارژ ماهانه واحدها به تفکیک هر بلوک

5- ثبت درآمدهای متفرقه هر بلوک

6- گزارش هزینه های هر بلوک

7- گزارش درآمدهای هر بلوک

8- گزارش صورتحساب پرداختی هر واحد

9- تراز مالی کل و موجودی حساب ساختمان

10- گزارش پرداخت شارژ تمام بلوکها و همچنین ریز پرداخت هر بلوک

 

این برنامه تحت بانک اطلاعات اکسس 2016 تهیه شده است.

لذا برای اجرای این نرم افزار میبایست ابتدا اکسس 2016 را که تحت مجموعه برنامه های آفیس می باشد را در سیستم خود نصب کرده باشید.

 

دوستانی که اقدام به تهیه این نسخه از برنامه نمایند و ایمیل خود را به درستی در این سایت ثبت نموده باشند , ویرایش های بعدی تا نسخه ی دوم را به صورت رایگان (از طریق ایمیل) دریافت خواهند نمود.

 





پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور


ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور
بازدید: 5 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 64 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 22 

دانلود مقاله ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی تربیت بدنی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا


ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور

مقدمه: 
شاید به جرات بتوان ادعا کرد انجام هیچ فعالیتی در سازمان قرین توفیق نخواهد بود، مگر آن که کنترل های لازم نسبت به آن به عمل آمده باشد. به کمک کنترل است که مدیریت نسبت به نحوه تحقق هدفها و انجام عملیات آگاهی یافته و قدرت پیگیری و عنداللزوم سنجش و اصلاح آنها را پیدا می کند. کنترل ابزار کار مدیران در رده های مختلف سازمان از مراتب عالی تا رده های سرپرستی است و لزوم آن را در مراتب مختلف به سادگی می توان احساس کرد. سازمان بدون وجود یک سیستم موثر کنترل در تحقق ماموریت های خود موفق نبوده و نمی تواند از منابع خود به درستی استفاده کند. 
تعاریف: کنترل فعالیتی است که ضمن آن عملیات پیش بینی شده با عملیات انجام شده مقایسه می شوند و در صورت وجود اختلاف و انحراف بین آنچه باید باشد و آن چه هست به رفع و اصلاح آنها اقدام می شود. 
کنترل عبارت است از ، ارزیابی تصمیم گیری ها و برنامه ها از زمان اجرای آنها و اقدامات لازم برای جلوگیری از انحراف عملیات نسبت به هدفهای برنامه و تصحیح انحرافات احتمالی بوجود آمده نظارت مدیریتی فرآیندی است برای حصول اطمینان از این که فعالیت های انجام شده با فعالیت های برنامه ریزی شده مطابقت دارد. (3) 
بیان مسئله:
 چرا باید ارزشیابی کرد ؟ در پاسخ باید بگوئیم که برای بهره مندی از فرآیند خود ارزشیابی هیات اجرایی ، کارکنان و داوطلبان یک سازمان باید به سه مورد زیر اعتقاد داشته باشند 1- مشارکت در تغییر و توسعه مستمر سازمان 2- ترجیح روشهای نظام مند در انجام کار ها بجای کار مقطعی یا دوره ای 3- مشارکت مستمر و صرف وقت و انرژی در فرآیند ارزشیابی ، با این اعتقادکه ارزشیابی برای حیات سازمان امری مهم و اساسی است. 
کلمات کلیدی:

المپیاد دانش آموزی کشور

مدیریت در ورزش

ارزشیابی و نظارت در تربیت بدنی

فهرست مطالب
مقدمه: 1
بیان مسئله: 2
اهمیت نظارت: 2
فرآیند نظارت: 3
عملیات های لازم جهت برگزاری یک رویداد ورزشی: 5
نکات لازم در ترسیم چارت: 5
مرحله سوم: هماهنگی: 6
عملیات در هنگام اجرا: 6
مرحله چهارم: هدایت و کنترل برنامه توسط مدیر 6
عملیات پس از اجرا: 7
معاونت اجرایی هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور (شرح وظایف) 9
معاونت فرهنگی هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور (شرح وظایف) 10
نظارت و ارزشیابی هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور، تابستان 86 ، مشهد 12
وظایف کمیته نظارت و ارزشیابی در المپیاد مذکور: 13
الف) پیش از مسابقه : 13
ب) کنترل در طول برگزاری مسابقه: 13
ج) کنترل پس از مسابقه: 13
فرم ارزشیابی 14
دپارتمان 20
منابع21

خرید


بیومکانیک در ورزش


بیومکانیک در ورزش
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 364 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 20 

بیومکانیک واژه‌ای مرکب از bio به معنی (زیست و زندگانی) و mechanic به معنی (افزارگر) یا کارکننده یا ابزار یا به عبارتی تعمیرکار است که به معنی (توان‌مندی بدنی در جهت نشان دادن هستی چیزهاست) یا به عبارتی «بیومکانیک» واژه‌ای مرکب، تشکیل یافته از دو کلمة (بیو) به معنی طبیع

ت و )مکانیک( به معنی عمل و کارکرد یک ماشین است این واژه در جمع به معنی )طبیعت عم


بیومکانیک در ورزش

مفهوم بیومکانیک

بیومکانیک واژه‌ای مرکب از bio به معنی: (زیست و زندگانی) و mechanic به معنی: (افزارگر) یا کارکننده یا ابزار یا به عبارتی تعمیرکار است که به معنی: (توان‌مندی بدنی در جهت نشان دادن هستی چیزهاست.) یا به عبارتی «بیومکانیک» واژه‌ای مرکب، تشکیل یافته از دو کلمة: (بیو) به معنی: طبیعت و )مکانیک( به معنی: عمل و کارکرد یک ماشین است. این واژه در جمع به معنی )طبیعت عمل( است.
می توان بیومکانیک را از دیدگاه هنری نوعی «ریاضت و زیبایی‌شناسی فیزیکی» دانست که سعی دارد تا به طبیعت عمل یا در واقع همان «ریشة چیزها» دست یابد. بیومکانیک یعنی عمل نهفته و خلاصه‌شده برگرفته از هستی «چیزها». هر پدیده‌ای در هستی، یک «چیز» محسوب می‌شود؛ پس می‌توان به کمک تلاشی ریاضت‌گونه و بدنی «چیستی» یا «ماهیت» آن را متجلی کرد. بیومکانیک اعمالی است؛ خلاصه‌شده و در نهایت دقت و کنترل که هدفش «انتقال معنی یک احساس» یا «بیان احساسی نهفته در صحنه» است.تقریباً در اوایل دههُ 70 میلادی، جامعهُ بین المللی واژه "بیو مکانیک" را برای دانش مطالعه سیستم های حیاتی از دید مکانیکی انتخاب نمود. بیو مکانیک از ابزار مکانیک برای مطالعات آناتومیکی و بررسی کارکرد اندام حیاتی استفاده می کند. این علم طیف گسترده ای را از مطالعه تئوری تا کاربردهای عملی می پوشاند.
کلمات کلیدی:

بیومکانیک

راه رفتن بیومکانیک

سیستم تحلیل حرکت

فهرست مطالب
مفهوم بیومکانیک 1
تاریخچه بیومکانیک 3
بیومکانیک در زمینه های مختلف 6
بیو مکانیک در پزشکی 6
بیومکانیک در ورزش 7
راه رفتن بیومکانیک 7
سیستم تحلیل حرکت: 13

خرید

تأثیر تمرینات هیپ هاپ بر بهزیستی روان شناختی دانشجویان دختر غیرورزشکار


تأثیر تمرینات هیپ هاپ بر بهزیستی روان شناختی دانشجویان دختر غیرورزشکار
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 76 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 11 

نتایج تحقیقات نشان دادند ارتقاء بهزیستی ممکن است به دلیل این باشد که ابعاد بهزیستی در طول فعالیت جسمانی ارتقاء دهنده سلامت تجربه شوند و خاطر نشان کردند که ارتباط قوی بین فعالیت های جسمانی ارتقاء دهنده سلامت با بهزیستی روان شناختی وجود دارد




دانلود مقاله رشته تربیت بدنی

تأثیر تمرینات هیپ هاپ بربهزیستی روان شناختیدانشجویان دختر غیرورزشکار

مقدمه
در دهه های اخیر، روان شناسی مثبت نگر  به عنوان تلاشی جهت بررسی توانمندی های انسان است که هم اکنون این علم مطالعات مناسبی برای بهزیستی  و شادمانی در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی و دانشگاهی فراهم نموده است (1). روان شناسی مثبت نگر، حرکتی شناخته شده در جهت سوق دادن انسان به سمت رشد، شکوفایی و بالندگی است که نمی خواهد جایگزین هیچ یک از انواع درمان های روان شناختی شود(2). جامعه علمی، در طول دهه های اخیر، شاهد مطالعات و تحقیقاتی در زمینه درک و مفهوم سازی جنبه های مختلف روان شناسی مثبت نگر به ویژه بهزیستی بوده است. بهزیستی روان شناختی به طور گسترده ای مورد بررسی و به روش های مختلفی مفهوم سازی شده است.
ریف (1989) بهزیستی را بر مبنای زندگی آرمانی و به معنای شکوفا سازی توانمندی های انسانی مفهوم سازی کرده و خاطر نشان کرد که این دیدگاه در بردارنده ملاکهای مشابه و مکمل سلامت روان شناختی مثبت هستند (3). ابعاد نظری سلامت روان شناختی مثبت در دیدگاه اخیر شامل: استقلال  ، تسلط محیطی ، رشد فردی ، ارتباط مثبت با دیگران ، هدفمندی در زندگی  و پذیرش خود  می باشد (4). از سوی دیگر مطالعات متعددی در سال های اخیر اثر مثبت ورزش و فعالیت های بدنی را بر بهزیستی روان شناختی و کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی را مورد تأیید قرار داده اند (7،6،5).
نتایج تحقیقات نشان دادند ارتقاء بهزیستی ممکن است به دلیل این باشد که ابعاد بهزیستی در طول فعالیت جسمانی ارتقاء دهنده سلامت تجربه شوند و خاطر نشان کردند که ارتباط قوی بین فعالیت های جسمانی ارتقاء دهنده سلامت با بهزیستی روان شناختی وجود دارد (8،7). در همین راستا تحقیقات متعدد اثر ورزش های مختلف را بر بهزیستی روان شناختی مورد بررسی قرار داده اند. کوستد و دودا  (2009)، درک شرایط انگیزشی بر شاخص های بهزیستی و عدم بهزیستی در ورزشکاران هیپ- هاپ، را بررسی کردند و نشان دادند که شرایط انگیزشی حاکم در کلاسهای هیپ- هاپ  دلالت بر زمینه ای دارد که منجر به بهزیستی افراد و نگهداری این حالت می شود (9).
هیپ هاپ، یکی از فعالیت های ورزشی است که از یک  سری فعالیت  با شدت های مختلف تشکیل شده که با استفاده از حرکات هماهنگ اندام ها همراه با موزیک انجام می شود (10). هیپ- هاپ یک پدیده فرهنگی جدید می باشد که از کشور آمریکا سرچشمه گرفته است (11). با توجه به ماهیت، زیبایی و حرکات خاص در این ورزش که با موزیک همراه است، علاقه و طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است (11،10). طی تحقیقات متعدد بر این نکته تاکید نموده اند که فرهنگ هیپ- هاپ اثرات اجتماعی مثبتی بر روی جوانان داشته است (10). 
کلمات کلیدی:

تمرینات هیپ هاپ

بهزیستی روان شناختی

دانشجویان دختر غیرورزشکار

فهرست مطالب
تأثیر تمرینات هیپ- هاپ بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان دختر غیرورزشکار 1
مقدمه 1
یافته های تحقیق 5
نمودار 1. بهزیستی روانشناختی و خرده مقیاسهای آن در مراحل پیشآزمون، پسآزمون یک و دو در گروه تجربی (هیپ- هاپ). 6
بحث و نتیجه گیری 6


منابع و مآخذ 9


خرید


تأثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح وعصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسرابتدایی شهر اراک


تأثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح وعصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسرابتدایی شهر اراک
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 45 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 7 

اختلال بیش‌فعالی به حالتی دلالت می‌کند که در آن کودک به نحوی مفرط و بیش از اندازه فعال و پرجنب‌ و جوش است تحرک زیاد این کودکان نه تنها خود آنها را بلکه اطرافیان، همکلاس‌ها و اولیای مدرسه را دچار مشکل می‌کند




دانلود مقاله رشته تربیت بدنی

تأثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح وعصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسرابتدایی شهر اراک

مقدمه
امروزه این حقیقت انکارناپذیر به اثبات رسیده است که کودکان در سنین  پایین فقط به مراقبت جسمانی نیاز ندارند، بلکه باید به تمام ابعاد وجودی آنها که شامل رشد اجتماعی، عاطفی، شخصیتی و هوشی توجه نمود.  اختلال بیش‌فعالی به حالتی دلالت می‌کند که در آن کودک به نحوی مفرط و بیش از اندازه فعال و پرجنب‌ و جوش است. تحرک زیاد این کودکان نه تنها خود آنها را بلکه اطرافیان، همکلاس‌ها و اولیای مدرسه را دچار مشکل می‌کند. از آن جایی که در میان درصد بالایی از معتادین و افرادی که ترک تحصیل کرده‌اند علایم بیش فعالی در کودکی قابل مشاهده است.
از طرفی کودکان بیش فعال در معرض خطر بالایی از اختلال سلوک، شخصیت ضد اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر قرار دارند، لذا آگاهی همگان بویژه والدین و معلمان در این حالات از اهمیت بسزایی برخوردار است، نقص در تمرکز یا اختلال بیش‌فعالی  (ADHD) شرایطی را برای کودک ایجاد می‌کند که نتواند آرام و بدون حرکت بنشیند، رفتارش را کنترل کرده و توجه خود را به یک موضوع خاص معطوف کند.  کودکان پرجنب جوش بعضاً مورد انتقاد بسیار زیاد قرار گرفته و در محیط مدرسه و خانه مشکلات بسیار زیادی برای خود و والدین ایجاد می کنند. اختلال بیش فعالی وجود مجموعه ای از رفتارها است که با بی توجهی، حواس پرتی و پرحرکتی خود را نشان می دهد(11) .
کاپلان، سادوک  (1995) اعتقاد دارند، ویزگی این کودکان، بی توجهی و رفتار های تکانشی بوده که در اغلب موارد در اتمام کارها با شکست و ناکامی مواجه می شوند(5). برای درمان این اختلال روش های مختلفی توصیه گردیده است، اما هیچ کدام به صورت صد در صد برای افراد نتیجه بخش نبود است.در بین شیوه های درمانی که برای این اختلال به کار گرفته شده، چند مورد مهم تر و مفید تر از سایر شیو ها بوده اند که عبارت اند از: الف. دارو درمانی ب. رفتار درمانی ج. اصلاح شناختی رفتاری. جان و توماس  (2002) دریافتند که، کودکان دارای اختلال بیش فعالی هیچ یک از بخش های حرکتی را به عنوان یک واحد عملکرد اجرا ننموده و تغییرات بیشتری در انطباق زمانی حرکت نشان دادند، به طور کلی کودکان دارای این اختلال بر بازخورد بینایی در طول حرکت بیشتر تاکید داشتند، در نتیجه بی ثبات حرکتی بیشتری نسبت به همسالانشان مشاهده شد(8). کیم  (2002) در تحقیق خود دریافت، تکواندو و کاراته لذت بخش ترین ورزش برای این کودکان به شمار رفته و بیسبال برای این کودکان کابوس است، چون نیاز به هماهنگی چشم و دست  بالائی دارد(9).
کلمات کلیدی:

کودکان

بازی های پرورشی

اختلال بیش فعالی

فهرست مطالب
تأثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح وعصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسرابتدایی شهر اراک 1
مقدمه 1
روش شناسی 3
یافته های تحقیق: 4
بحث و نتیجه گیری 5

منابع 6


خرید