مرجع دانلود فایل فروش

بزرگترین و کامل ترین مرکز دانلود فایل فلش موبایل و تبلت

مرجع دانلود فایل فروش

بزرگترین و کامل ترین مرکز دانلود فایل فلش موبایل و تبلت

پیرامون یک شاخصه شرایط صحت و ایمنی پلها

دانلود پاورپوینت فرایـند مدیریت ریسک (ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسا...

دانلود پاورپوینت طراحی و توسعه محصول



بازدید: 1 بار

فرمت فایل: ppt

حجم فایل: 2328 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 32
ن: دانلود پاورپوینت طراحی و توسعه محصول

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

دسته: مدیریت( مجموعه مدیریت-مدیریت اجرایی- مدیریت صنعتی)

این فایل در زمینه "طراحی و توسعه محصول"بوده و در 32 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس مدیریت طرحهای توسعه ای و مدیریت پروژه رشته های مدیریت اجرایی و رشته مدیریت صنعتی و مجموعه مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

واحد تحقیق و توسعه چیست ؟

اهداف واحد تحقیق و توسعه  

نقش واحد تحقیق و توسعه در ارتباط با فعالیت های کارخانه

فرایند  طراحی و توسعه محصول

طراحی و توسعه محصول جدید در روش سنتی

معایب روش سنتی

روش نوین

مزایای شیوه نوین

چرخه حیات محصول

منحنی عمر محصول

مراحل تبدیل ایده به طرح محصول و توسعه آن

تکنیک های مورد استفاده در مرحله ارزیابی وبهبود

رویکردی مشتری مدار به طرح ریزی و بهبود کیفیت محصولQFD

نمونه ای از ماتریس خانه کیفیت  QFD

روش تاگوچی

فرآیند مهندسی ارزش

روش بررسی حالات خرابی (شکست) وآثار آن FMEA

اهداف  FMEA

گام های  FMEA

عواملی که در طراحی محصول باید رعایت شود

استفاده از کامپیوتر در طراحی محصول CAD/CAM

قابلیت اطمینان

تعیین قابلیت اطمینان در یک سیستم سری

تعیین قابلیت اطمینان یک سیستم در حالت موازی

سیستم ترکیبی

طراحی برای تولید و مونتاژ

منابع


پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

بررسی دایره حسابداری شعب بانک‌ها (پروژه مالی – حسابداری)

بازدید: 7 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 476 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 180 
بررسی دایره حسابداری شعب بانک‌ها (پروژه مالی – حسابداری)

هدف اصلی آنها علاوه بر اجرای برنامه های معین، ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر در کمترین زمان ممکن به مراکز صنعتی، دولتی،‌ خصوصی و آحاد جامعه به منظور افزایش رفاه و رضایت مندی مردم و تشویق برای سپرده گذاری و سرمایه گذاری در راستای سیاست های معین است.

بانک ها نیز به عنوان مهمترین این موسسات، در این راستا پیشرو هستند.

بانک ها برای نیل به هدف های مذکور در شهرها و مناطق مختلف شعبی را تاسیس نموده اند حجم فعالیت شعبه متفاوت است و در بعضی شعب ازدیاد برای دریافت خدمات و پرداخت های ضروری به قدری است که ممکن است کارکنان را برای انجام وظایف خود با دشواری رو به رو سازد برای رفع این مشکل و جلوگیری از دوباره کاری و اتلاف وقت و رسیدگی سریعتر و بهتر به امور مردم دوایری در شعب مشخص شده که مهمترین این دوایر، دایره حسابداری شعب است.

این بخش نیز مانند دوایر دیگر دارای شرح وظایف خاصی است که باید در حیطه قوانین اجرا شود.

این مجموعه به تفصیل به شرح فعالیت های شعب، به ویژه دایره حسابداری شعب و قوانین مصوب مربوط به آن پرداخته است.

امید است مفید واقع گردد.

 


شرح وظایف دایره حسابداری شعب:

  1. جمع‌آوری اسناد: جمع‌آوری کلیه اسناد روزانه شعب، از نقدی و انتقالی
  2. اطمینان از صحت صدور اسناد:

1/2. اطمینان از صحت و اصالت اسناد از نقطه نظرهای اعضاء و تاریخ، نام شعبه، موضوع سرفصل، شرح کامل و واضح بودن سند، کامل بودن ضمائم مربوطه، طرف حساب سند و محاسبات مربوطه

2/2. اطمینان از مطابقت شرح و محتوی اسناد صادره با سر فصل مربوطه طبق مقررات و دستورالعمل موجود و اصول حسابداری

  1. تفکیک و توازن اسناد:

1/3. پشت نمره نمودن و تفکیک اسناد بدهکار و بستانکار اعم از نقدی و انتقالی به ترتیب سرفصل‌های مندرج در خلاصه دفتر کل

2/3. تهیه نوار جمع از اسناد پشت شماره شده به تفکیک بدهکار و بستانکار هر فصل و توازن آنها

3/3. تهیه روکش از کلیه اسناد بدهکار و بستانکار روزانه به تفکیک هر سرفصل برحسب مورد و اطمینان از تطابق مبلغ روکش با جمع اجزاء (اسناد) تشکیل دهنده آن

  1. صدور اسناد:

1/4. صدور کلیه اسناد و نامه‌های مربوطه به حسابداری و امضاء دوم آنها توسط مسئول مربوطه

2/4. تنظیم و صدور اسناد مربوط به لیست حقوق و مزایا و دیگر پرداخت های پرسنلی کارکنان

3/4. تنظیم و صدور اسناد هزینه با توجه به بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و مقررات بانک

  1. ثبت اسناد:

1/5. ثبت اسناد و روکش‌ها در نمونه گردش عملیات روزانه و مانده خلاصه دفتر کل شعبه    و انجام عملیات مربوط به توازن خلاصه مزبور.

2/5. ثبت اسناد در دفاتر یا کارتهای معین و فهرست حساب بین واحدها و تهیه شیفریه روزانه

3/5. کنترل و تطبیق شیفریه روزانه با اقلام مندرج در ستون گردش حسابها (              )

4/5. انتقال کارکرد روزانه از نمونه    به دفتر کل اصلی و توازن آنها

  1. نظارت و کنترل:

1/6. کنترل و تطبیق مانده فهرست بین واحدها با مانده خلاصه دفتر کل همان روز

2/6. کنترل و تطبیق مانده‌های دفاتر معین با خلاصه دفتر کل و بررسی و پیگیری و کشف هر گونه مغایرت احتمالی و اقدام جهت تصحیح آنها با اطلاع و تأیید مقام مافوق.

3/6. کنترل مانده کلیه آمار و ارقام و صورت‌های تهیه شده با خلاصه دفتر کل

4/6. کنترل و پیگیری در جهت رفع ارقام باز کلیه حسابهای شعبه با توجه به تاریخ ایجاد آنها

5/6. کنترل و نظارت در امر رسیدگی به حساب پیش‌پرداخت‌ها و تسویه این اقلام از پرداخت‌های بعدی مربوطه طبق مقررات و دستورالعمل‌های جاری


پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .


کلمات کلیدی : بررسی دایره حسابداری شعب بانک‌ها (پروژه مالی – حسابداری) , مقالاتی در مورد بررسی دایره حسابداری شعب بانک‌ها مطالبی در مورد بررسی دایره حسابداری شعب بانک‌ها