مرجع دانلود فایل فروش

بزرگترین و کامل ترین مرکز دانلود فایل فلش موبایل و تبلت

مرجع دانلود فایل فروش

بزرگترین و کامل ترین مرکز دانلود فایل فلش موبایل و تبلت

دانلود تکنیک های سخنرانی در جمع


O2S2: ذخیره‌سازی مجازی پیشرفته شی‌گرا


O2S2: ذخیره‌سازی مجازی پیشرفته شی‌گرا
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 2767 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 21 

O2S2 ذخیره‌سازی مجازی پیشرفته شی‌گرا سیستمهای ذخیره‌سازی پیشرفته



O2S2: ذخیره‌سازی مجازی پیشرفته شی‌گراسیستمهای ذخیره‌سازی پیشرفته 

چکیده

دستگاه‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر شی (OSDs) برای بالا بردن سطح انتزاع ارایه شده بهمشتریان است که در نتیجه آنها برای ارایه روشهای مدیریت، به اشتراک‌گذاری و امنیتاطلاعات اجازه پیدا می‌کنند که فراتر از آن توسط فروشگاه‌های مبتنی بر بلوک ارائه شده است .

در این مقاله، معماری سیستم ذخیره‌سازی شی‌گرا(O2S2) ارایه شده وذخیره‌سازیobjectbased در یک محیط مجازی، مورد بررسی قرار داده می‌شود. این سرویس به ماشینهای مجازی مبتنی بر شی با بهره‌گیری از دستگاه ذخیره‌سازی مجازی(vOSD) اختصاص دارد.

استفاده از vOSDsاجازه ارایه خدمات را می‌دهد، به عنوان مثال: در حوزه ذخیره‌سازیvOSD برای ارایه به ماشینهای مجازی مهمان، روشهای جدید برای مدیریت منابع و روشتثبیت را نشان داده شده است. در این مقاله نیز به موارد، پشتیبانی از کنترل دسترسیو ناهمگونی از دستگاه‌های ذخیره‌سازی اشاره می‌کند.

اجرایO2S2 بر اساس PVFS- نسخه اولیه، نشان می‌دهد که خدمات زیاد آن می‌تواندهزینه در بخشی از استفاده کارآمد از منابع در حوزه ذخیره‌سازی را کاهش دهد در غیر این صورت غیرفعال را فعال می‌کند.



خرید


برچسب ها : O2S2: ذخیره‌سازی مجازی پیشرفته شی‌گرا , O2S2 ذخیره‌سازی مجازی پیشرفته شی‌گرا سیستمهای ذخیره‌سازی پیشرفته




مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی مبتنی بر عامل

سمینار دینامیک های دوستی : مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی مبتنی بر عامل
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 3769 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 34 

سمینار دینامیک های دوستی مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی مبتنی بر عامل



سمینار دینامیک های دوستی : مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی مبتنی بر عامل 

  1. 1.      مقدمه

ارتباطات اجتماعی مثل دوستی و انتخاب partner توسط اصل مجاورت قانون بندی شده است.به هر حال مفاهیمی چون دوستی،مفاهیمی با یال های تار و درجه عضویت مبهم هستند.

این مطالعه نشان میدهد که چگونه دینامیک های دوستی را با یک مدل Agent-Based با استفاده از تئوری مجموعه فازی شبیه سازی کنیم.مجموعه های فازی به ما این امکان را می دهند که برای نشان دادن خصوصیاتی که ذاتا فازی هستند از مقادیر کریسپ استفاده نکنیم.

در اینجا نتایج حاصل از اعمال مجموعه های فازی و عملگرهایش در تعریف ارتباطات دوستی را با نتایج مشابه حاصل از پیاده سازی با مقادیر کریسپ مقایسه شده است.

این مقاله با یکپارچه سازی مدل های محاسباتی و تئوری مجموعه فازی یک دیدگاه مفید در یک روش سیستماتیک مبتنی بر عدم قطیت ذاتی در ارتباطات اجتماعی ارایه می دهد.

دینامیک ارتباطات اجتماعی مثل الگوهای دوستی فیلدی پیچیده از مطالعات است.این مقاله دینامیک های اجتماعی به مجموعه ای از تعاملات عامل ،شرایط آنها و مکانیزم های مرتبط به آنها اشاره دارد.

امروزه تصویر نسبتا دقیقی از بسیاری ویژگی های افراد و فاکتورهای چارچوبی که بر انتخاب دوستی و شبکه های احساسی اثر میگذارد.از جمله این ویژگی ها میتوان مجاورت اجتماعی ،شباهت و ویژگی های منحصر بفردی را نام برد.مدل سازی Agent-based مارا قادر میسازد تا دینامیک های اجتماعی را مطالعه کنیم.به عنوان مثال ABM برای مطالعه افکار عمومی(7)،دینامیک های فرهنگی(8)،دینامیک های زبانی(9)و خیلی های دیگر

منطق فازی یک روش برای اداره کردن حالات مبهم استدلال در محیطی مملو از عدم اطمینان و ابهام می باشد.ابهام یک ویژگی معمول در قلمرو اجتماعی است.(15)Epstin(18)یک انگیزه برای استفاده از منطق فازی در شبیه سازی اجتماعی ایجاد کرد.

در پیاده سازی مدل با استفاده از تئوری مجموعه فازی از بایاس شدن غیر ضروری و در نتیجه از طرح تصمیمات خودسرانه مبنی بر استفاده از مقادیر کریسپ برای نشان دادن ویژگی هایی که ذاتا فازی هستند،جلوگیری میکند.

نقش عمده این مقاله تعریف فرآیندی برای استفاده و یکپارچگی ABM و تئوری مجموعه فازی برای مدل کردن دینامیک های دوستی و همکاری است.

در این مقاله روی یک مدل موجود به نام Mentat(20) کار شده است که در فصل 2 تشریح خواهد شد. در فصل 3 از منطق فازی به عنوان تکنیکی مفید برای مقابله با عدم قطعیت ذاتی در سیستم های اجتماعی و دانش تقریبی موجود در آنها استفاده میشود. در فصل 4 ارتباط بین همسایه ها با ااحتساب درجه شباهت به آنها ،توضیح داده شده است. در فصل 5 ،4ورژن از Mentat معرفی شده است. در فصل 6 درجه های متفاوت فازی سازی معرفی شده است. در نهایت در فصل 7 نتایج بدست آمده ازاین تحلیل بیان شده است.

بنابراین شانس دوستی دو همسایه  با شباهت آنها متناسب است. علاوه بر آن ،اگر دوستی یک رابطه تدریجی در نظر گرفته شود،دو عامل در طول زمان دوستیشان بیشتر می شود. فرآیند دوستی در شکل 1 خلاصه شده است.

روش های زیادی برای تعیین کمیت ظهور و تکامل دوستی وجود دارد که یکی از آن ها برایMentatانتخاب شده که در بخش 5.2 به تفصیل آن می پردازیم.

آنچه برای فرآیند میانجی گری ازدواج یا دوستی اهمیت دارد این است که دوستی نیز مانند همسایگی از نظر شباهت رده بندی می شود.

ابتدا دوستان بر اساس پرسشنامه های "آری یا نه" فیلتر شده،سپس از زیر مجموعه های انتخابی افرادی برای زوج شدن کاندید می شوند.بخش 5.3 را ببینید.این فرآیند مارک کردن جفت  ”Matchmarking”در شکل 2  توضیح داده شده است.


خرید


برچسب ها : سمینار دینامیک های دوستی : مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی مبتنی بر عامل , سمینار دینامیک های دوستی مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی مبتنی بر عامل

دانلود ترجمه مقاله صف بندی موازی برنامه نویسی DNA

ترجمه مقاله صف بندی موازی برنامه نویسی DNA
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 1796 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 13 

ترجمه مقاله صف بندی موازی برنامه نویسی DNA




ترجمه طلایی مقاله صف بندی موازی برنامه نویسی DNA

صف بندی موازی برنامه نویسی DNA

چکیده-در این مقاله ما یک الگوریتم موازی جدید پیشنهاد می کنیم که صف بندی بهینه رشته برنامه نویسی DNA مبتنی بر مدل DNA/protein که توسط Hein پیشنهاد شده است را بمنظور تعیین فاصله بین دو رشته برنامه نویسی DNA محاسبه کند. اثبات خواهیم کرد که این الگوریتم نسبت به الگوریتم ترتیبی، از نظر هزینه بهینه بوده و تطبیقی می باشد. الگوریتم موازی اجرا شده و نتایج آزمایشی، کارایی این الگوریتم را نشان خواهد داد. 

کلیدواژگان: بیوانفورماتیک، الگوریتم های موازی، تنظیمات رشته.

Parallel alignment of coding DNA
S.H. Alavi-Soltani, H. Ahrabian1, A. Nowzari-Dalini
Center of Excellence in Biomathematics,
School of Mathematics, Statistics, and Computer Science,
University of Tehran, Tehran, Iran.
Email: {alavi,ahrabian,nowzari}@ut.ac.ir.


Abstract
We present a new parallel algorithm that computes an optimal alignment of the coding DNA sequences based on DNA/protein model proposed by Hein for the evaluating distance between two coding DNA sequence. The algorithm is proved to be adaptive and cost optimal with respect to the sequential algorithm. The parallel algorithm is implemented and experimental results show the efficiency of algorithm.
Keywords: Bioinformatics, Parallel algorithms, Sequence alignments.
Introduction

1.    مقدمه
 [Jones و همکارانش، 2004]. صف بندی رشته در رشته های زیستی، تحت عنوان صف بندی شناخته شده اند. برنامه نویسی دینامیکی روش انتخاب نواحی هم جهت شده رشته های DNA و پروتئینی می باشد. برای تعدادی از طرح های امتیازدهی صف بندی، این روش برای تولید یک صف بندی از دو رشته داده شده، با بیشترین احتمال امتیاز تضمین شده می باشد. امتیاز بندی با در نظر گرفتن فواصل بین دو رشته تغییر می یابد. مکانیزم امتیاز دهی برای دو رشته را می توان با سه مدل مختلف طراحی کرد: 
مدل DNA، مدل پروتئین، مدل پروتئین/DNA. در این مقاله، با مدل پروتئین/DNA سر و کار خواهیم داشت. حال توضیح مختصری در مورد این سه مدل می دهیم.
یک روش سرراست، فاصله تکاملی بین دو رشته برنامه نویسی DNA این است که از برنامه نویسی پروتیئن چشم پوشی کرده و فاصله را با استفاده از چند مدل تکاملی DNA محاسبه کند. فاصله تکاملی بین دو رشته در یک مدل سطح DNA را می توان اغلب بصورت مساله صف بندی کلاسیک فرمول نویسی کرده و بصورت کارایی با برنامه نویسی دینامیکی محاسبه کرد [Jones و همکارانش2004؛ Needlman 1970و همکارانش؛ 1980Waterman].
معمولا توصیف فاصله تکاملی بر اساس یک صف بندی از پروتئین های رمزگذاری شده نسبت به یک صف بندی تنها بر اساس برنامه نویسی DNA بیشتر قابل اتکا می باشد [Pearson, 1996].

.


خرید


برچسب ها : ترجمه مقاله صف بندی موازی برنامه نویسی DNA , ترجمه مقاله صف بندی موازی برنامه نویسی DNA


نوع پوشش و رنگ لباس و عایق بندی ساختمان ها در مناطق سردسیر و گرمسیر